söndag, september 21, 2008

Utmanad igen!

Jag har blivit utmanad igen, denna gången av Kajsa.

Detta är vad som gäller:
Svara på alla frågor, välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar och be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Here goes.

Vilken mat äter du ofta?
Hmmm, tacos blir det ofta. Hälsans Köks frysta sojafärs är kanon till tacos för övrigt, rekommenderas till både veggosar och annat löst folk.

När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Alltså jag hamnar ofta i köket, inte med disken utan med maten på nåt vänster. Förberedelser, ibland själva tillagningen, omhändertagandet efteråt....

Var sitter du helst när du bloggar?
Vid den stationära datorn i arbetsrummet eftersom det är lättare att hantera foton på den. Det är enda orsaken.... Hade det varit lika lätt på laptopen hade jag gärna suttit och bloggat på den nere vid stranden, eller i badkaret, eller på puben, eller.... wherever.

Köper du ofta triss?
Aldrig är inte särskilt ofta va?

Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Jag är grymt oberest eller vad det kan heta. Men bröllopsresan på Korfu var en av höjdarna i alla fall. Fast ruggigt varmt...

Vilken TV-kanal tittar du på mest?
Det måste vara Kanal5. Eller TV3. Eller sexan. Eller femman. Eller trean. Eller.....

Jag vill gärna läsa mer om dessa personer och utmanar...
.... Nini, En häxa på vift, Lotta och Doris!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tacos är gott! =)

En häxa på Vift sa...

Tacos är inte illa alls. :)
Nu har jag precis gjort den där utmaningen då det var jag som utmanade Kajsa. :)
http://witchypooscorner.blogspot.com/2008/09/har-blivit-utmanad.html
Men tackar för förfrågan. ;)

Jennie sa...

Nejmen häxan, det var väl inte du? Du heter väl inte så? ;-)

Anonym sa...

Nu har jag antagit den :-)

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...