måndag, september 22, 2008

Hallå i örat!

Min mobiltelefon, en Sony Ericsson helt utan märkvärdigheter, dog telefondöden i torsdags efter kort men trogen tjänst. Peters gamlagamla Samsung har fått bli dess ersättare tillfälligt men den duger inte, jag bara måste måste köpa ny! Och nu nöjer jag mig inte med vad som helst, denna gången ska jag ha en med kamera, och som jag kan lyssna på musik i. Men den får ändå inte kosta mer än tusenlappen. Och jag ska kunna köpa den på studs, inte behöva vänta på leverans. Utifrån de kraven finns det två att välja mellan. En Nokia 3110 Classic Black för 979 kr eller en lika svart Sony Ericsson W200i. Jag lär förära NetOnNet med ett besök imorgon, så jag måste bestämma mig snabbt. Vilken tycker ni? Nokia eller Ericsson?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Helt klart Ericsson! Är det med walkman brukar det finnas stegräknare och det använder jag dagligen :-)

/Janeth

Anonym sa...

Janeth nej det finns ingen stegräknare i denna, finns i en vikbar tror den heter w710 och en w80.

jennie
http://www.pricerunner.se/cl/1/Mobiltelefoner?price_min=&price_max=1000&search=&ref=redirect&a_2646=1&other_hits=7%3Amobil%7C199%3Amobil%7C336%3Amobil%7C350%3Amobil%7Cx%3B%3B%3B&q=mobil

Jag skulle ta en SE och satsa på en med minnesplats så man kan uppgradera minnet (för musiken)

Skulle du kunna tänka dig att binda så kan du få ned priset och få en bättre ? Vill du inte skulle jag iaf gå till alla kedjor. De stora brukar dessutom ha fyndvaror med tex sprucken kartong. Köpte en där för 1300 istället för 2500

Anonym sa...

Helt klart Ericsson. Är helnöjd med min som jag haft i flera år nu!

P.S. Jag ska anta utmaningen. Bara inte idag...

En häxa på Vift sa...

Den där nokian har jag, var inte nöjd kan jag säga och jag är normalt väldigt förtjust i nokia.
Den där ericssonen vet jag att min dotter sneglat efter och vill ha så frågar man henne så skulle hon direkt rösta på den.

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...