onsdag, september 17, 2008

Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad av Nini. Utmaningen handlar om att ta fram 6 saker/händelser som gör mig glad just nu. Så, here goes:

* Sedan Simon fick sitt nattlampespöke har han sovit bra hela nätterna efter en period med nattliga skrikattacker.

* Jag har kommit igång med min träning så smått igen.

* Jag har skapat en god relation med flera av mina nya kollegor, i synnerhet en som jag känner stark tilltro till och vi bubblar av oss lite på varandra vid behov.

* Nästa helg ska jag och Peter bo på hotell och bara rå om oss själva och varandra.

* Bowlingsäsongen är igång på riktigt igen. Äntligen lite meningsfull fritid :-D

* Det är snart helg igen ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ljuvligt!

Anonym sa...

Jag ska också börja träna, japp, det ska jag!! *intalar mig själv*

Jag har också utmanat dig. Instruktioner finns i min blogg:
www.enbartkajsa.blogg.se

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...