onsdag, september 17, 2008

Snusk och åter snusk.

I lördags var jag på sexparty. Och det är inte fullt så vulgärt som det låter, bara nästan ;-) Vi hade ju inte sex på partyt, vi 7 tjejer som var där, men vi fick lite inspiration till det...

Givetvis gick även dukningen på temat, vad sägs om dessa ljusen?



Eller de här filurerna?



När de riktiga grejerna anlände var det fritt fram att känna och pilla bäst man ville. Nåja, nästan då....



Men, det handlade faktiskt inte bara om sex. Det blev en hel del karaoke också. Och många skratt.



Först vid halv fem-tiden hade jag påbörjat min nattsömn. Usch vad gammal jag var dagen efter. Men, det var det värt för det var den roligaste mest avslappnade kvällen på länge.

1 kommentar:

Anonym sa...

nOhhh! Jag äääälskar såna partyn! :-)))

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...