lördag, juli 26, 2008

Kommentarer i bloggen..

.... är ju trevliga att få, för det mesta. Att jag valt inställningen att jag måste godkänna kommentarerna innan de publiceras beror på de där tråkiga undantagen. Jag väljer inte att avvisa kommentarer för att de inte håller med mig i sak, däremot har jag valt att avvisa en del spydigheter och tråkigheter under anonymt flagg alternativt misstänkt fejkade namn som syftar till att misstänkliggöra och förnedra andra personer. Vare sig jag är förtjust i dessa personer eller ej, att godkänna kommentarerna för att de pekar på nån jag råkar ogilla är beneath me... Bara så ni vet.

Men ni med rent mjöl i påsen, fortsätt gärna kommentera ni
http://planetsmilies.net/happy-smiley-541.gif

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...