måndag, mars 02, 2020

Att komma ihåg att ta fotona...

... på rätt dag är numera det mindre problemet i sammanhanget. Att både minnas och orka lägga upp allt här på bloggen är värre med. Men här kommer i alla fall EFIT lördag 29 februari. Ett Foto I Timmen alltså.

Min dag började med en dubbel photo-
bombning i Pokemonvärlden.
Därefter kikade jag om det hänt nåt viktigt
och/eller vettigt i världen.
Alltså när t o m superstretchiga jeansen blivit
svåra att knäppa är det hög tid att skärpa till kosten.
Smoothie till lunch.

Dags att vila. Igen.
Men ytterligare en timme senare kom jag iväg.
Såhär ser en del av Sally ut invärtes!



Tredje gången gillt! Till slut kom jag ihåg att lösa in
pantkvittot!

Väl hemma igen skrev jag i sonens middags-tavla.
Viktiga grejer.
Dags att börja med middagen.

Varma mackor = grymt underskattat!

Sen blev det mycket TV. Först Obsessive
Compulsive Cleaners.

Därefter Dr Pimple Popper.
Och sen mellanakten av Andra Chansen. 

Lite slösurfande därefter, med en extra svullen hand.

Ostbricka för 1. Typ.

Och så blev det godnatt!!


Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...