lördag, februari 20, 2016

Ett Foto I Timmen.

 Det var ett tag sedan, men är kommer en EFIT. Ett Foto I Timmen. För den som undrar vad det är: läs HÄR.

Rätt dag var i torsdags, men det missade liksom jag. Det blev igår i stället!
Dagen började tidigare än såhär men det finns väl gränser
för hur många bilder på mig liggandes i sängen man kan publicera.
Vid tio hade jag orkat stiga upp, klä på mig
och bädda sängen. Jag blev lite imponerad själv
faktiskt!
11-fotot får representeras av ett i-landsproblem:
Det går inte att ha framsidan av tvålflaskan och
"pipen" där tvålen kommer ut åt samma håll, inte utan att stänga
mekanisken så det inte kommer ut nå't. Heldumt, man vill ju se den FINA
sidan av flaskan, inte den fula baksidan. Bah!
Strax efter 12 blev det en verklighetstrogen selfie.
Ser jag trött ut beror det på att jag VAR trött.
När sonen kom hem från skolan måste han ha haft
feber. För han kom direkt självmant och ville göra läxan
till vecka 9. Jag nappade!
En kopp varm choklad kanske kan sätta fart
på kroppen?
Njäe... Men det kan väl inte skada heller.
Efter att ha försökt borsta burret, satt upp det i en slarvig
tofs och skvätt lite smink i nyllet kanske kanske
jag kunde lura nån att jag var pigg.
Mer varm choklad! På väg till bowlinghallen.
Övre raden till höger är min. Jag vann över Peter
i första serien. Sen behöver vi inte snacka om resultat mer va?
2 serier räckte för mig, orken är ju rätt begränsad
nu för tiden. Klockan sex roade jag mig med
att kolla på Simon som bara ville fortsätta
och fortsätta och fortsätta...
Efter bowlingen behövde matförråden fyllas på
och trots de gulblåa kassarna fick ICA Maxi
sig ett besök. 
Därefter blev det rakt till sängen för lite
välbehövlig vila.
Timmen därefter hade taco-faten nästan tömts.
Yepp så svensson är vi; tacos på fredag!
En månad för sent gjorde jag sedan en kraftansträngning
och bytte de röda kuddarna i vardagsrumssoffan mot de bruna.
Läggdags! Men först lite förstklassig
TV-underhållning: Ridiculousness!
Tja, det var det det!

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...