torsdag, december 25, 2014

Nu är det jul. Igen.

Ännu en julafton har passerat. Ja i år hade vi två stycken. Inte illa.







Denna gången missade stackars Simon tomten. Han var ute och köpte Kvällsposten just som den luvbeklädde skäggige mannen kom med sina säckar. Vicken otur! Men, han fick sina klappar ändå tack och lov.


Även de stora barnen fick klappar.



Männen i mitt liv hade tagit fasta på att jag har fått order om att ge mig själv avkopplande Jennie-tid, bl a via ett härligt bad, så jag fick ett hemma-spa-paket och en jätteskön morgonrock att krypa in i efteråt. Jag ser fram emot invigningen. Kanske redan imorron?

Om vi åt? Jodå, det gjorde vi. Jag själv åt inte alls mycket tycker jag, men mätt blev jag.
Och mina hemmainlagda småfirrar blev med beröm godkända!


Julafton nr 2 blev den lugnaste på en herrans massa år. Men väldigt mysig och avkopplande!


Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...