onsdag, december 25, 2013

Imorgon är en annandag.

Annandag jul alltså, för många synonymt med rea. Men numera fuskstartar ju många affärer med sin rea redan på juldagen, eller t o m lille julafton. Ja se dagens ungdom.... det är ingen ordning alls!!

Om det blir någon tur på rean för mig? Jag vet inte, kanske. Jag behöver egentligen inget, men kan en kvinna ö h t ha för mycket kläder eller skor eller för många iPhone-högtalare t ex? I don't think so.

Julafton då? Jo här kommer ett urval av dagen i bilder.




























































































På juldagen leker barnen enligt tradition med sina julklappar, och så gjorde även jag idag. Jag fick en platt- och locktång som jag testat... Mer övning behövs men det kan nog bli bra.

 I övrigt har juldagen för min del bestått av julotta, gnällande över störiga och "onda" munsår, städning och alltför mycket choklad. Skärpning!



Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...