onsdag, juni 19, 2013

Våldgästad!

Det blev jag i lördags. Kolla vilka typer som tog sin in här på min fest!


















Som tur är så kom de inte förrän efter vi ätit, så maten räckte nog till alla inbjudna.


















Yepp, i lördags var det så dags att fira min avslutade utbildning och vi var ca 25 pers som gjorde det. Familj och vänner i en salig och osalig röra. Vädret var osäkert, det visste vi, så några tog plats inne...



















... medans resten av oss avnjöt det som skulle bli lugnet före stormen.














Plötsligt vände vinden och dukar och vaser och blommor och grejer yrde omkring. Till slut gav även de tappraste upp och gick in :D













Peter och Marlene blev sen, som vanligt, de som höll ut längst ;-) och de gav sig iväg hemåt vid tvåtiden när värdinnan själv var på väg att slockna. I'm too old for this shit! :-D

En trevlig kväll blev det i alla fall men många glada samtal och dessutom fina gåvor som på sitt sätt alla var JAG liksom. Tack alla godingar!

Lite fler bilder bara av mer "normal" art:

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...