måndag, november 26, 2012

Saker jag gillar:

Jag gillar att kompisen som bjudit hem oss till helgen undrar om jag vill äta nyttigt eller onyttigt. Och jag gillar framför allt att vi enas om att vi äter nyttigt eftersom vi ska dricka onyttigt ;-)

Jag gillar att min levande-ljus-läggning smittat av sig på resten av familjen.

Jag gillar det faktum att jag gillar saffran numera, det SKA liksom vara saffransbak runt Lucia.

Jag gillar min nya bloggdesign.

Jag gillar väri matsch att jag får lön imorgon (även om den är för liten såklart).

Jag gillar att jag faktiskt spelade bra bowling igår, fick hoppa in efter halva matchen och gjorde två bra serier. Ibland kan tanten.

Jag gillar skarpt den här klänningen:



















Jag gillar också, i likhet med många andra, Fredrik Backmans blogg.

Så. Nu vet ni det.

Edit kl 20:46: Och så gillar jag att min make till slut tydligen börjat läsa min blogg. 


Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...