fredag, november 25, 2011

OK, en liten gissningstävling då!

Tävlingen kallas "Gissa vilket färgtemat är i Jennies kök under advent och jul 2011". 


Uj, svårt va?? Vasa, ledtråd? Nähäni!
Alla med rätt svar innan söndag vinner en luftgitarr i valfri färg.

Advent ja. Idag bjöd jag traditionsenligt på adventsfika på jobbet. Glögg av två sorter, julmust och hembakt mjuk pepparkaka. Och lite adventigt klädd fick jag ju vara också. Det var rätt kul när jag valde kläderna igår, tog på mig skärpet jag hade förra vintern, knäppte i innersta hålet... och det blir såhär:
Släppte jag det ramlade det rakt ner i golvet. Och t o m min tröga sena hjärna fattade det som alla andra ser och fattar...

F.ö tycker jag att 60 spänn för den klänningen var heeeeeelt OK.

Jag kan också konstatera att trots avsaknad av gemensamt arvsanlag faller inte äpplet långt från päronträdet. Känns typen av foto igen? ;-)


Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...