tisdag, november 15, 2011

Höjden av spänning i vardagen...

.... är när man tar med sig en matlåda, direkt från frysen, utan att ha en aning om vad som är i den. Eller när man är jättekissnödig hela vägen hem, såpass att det nästan sipprar ut ur porerna, men ändå tvunget måste ta en vända bortom brevlådan innan man går in på toa... bara för utmaningens skull. ELLER när man till slut faller för grupptrycket och beställer en iPhone utan att ö h t ha petat på en sån förr... Yepp, jag väntar tillökning! Har jag flyt med leveransen kan nedkomsten ske före helgen. Yey! Jag tror han ska heta Ozzy... eller kanske Nikki?

1 kommentar:

Linda sa...

Min heter Blackie;)

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...