söndag, oktober 23, 2011

Ur led är... kroppen?

Jag festade till det igår. I form av bland annat alkoholhaltig dryck ja. Och idag knaprar jag värktabletter. Men inte på grund av huvudvärk, utan p g a värk i ett ben. Inte det benet som brukar dumma sig utan det andra. Ont har jag, lite ont och sen lite mer ont. Det känns som om hela benet är förvridet liksom... Och jag som ska spela match idag. Jaja, det går väl...

Festa var det ja... vi var hembjudna till Nini med blivande make tillsammans med ett vän-par till. Vi ses aldeles för sällan men när vi väl gör det har vi alltid jättetrevligt. Gårdagen var inget undantag.

Maten tillagade vi själva, i alla fall delvis ;-) Detta var en rätt cool grej, en stekplatta av marmor och så då brännare under.















Under bordet var det tydligen också roligt.















Lego är väldigt underskattat!















Hemmets små söta katter fick mycket uppmärksamhet av både vuxna och barn.















Jag blev förälskad, Peter får minsann se upp!















Frågetävling blev det också, och hur mycket killarna än tänkte så hade de inte skuggan av en chans! Girls rules!















Karaokesång, Himlen är oskyldigt blå... Inte ett öga var torrt. Orsaken ska vi kanske inte spekulera i.


















Vissa foton kräver inte så många kommentarer...














Resten stoppas av cencuren! :-)
Tack för igår, vi ses på julfesten!

3 kommentarer:

Nini sa...

Hahaha! Tack ska NI ha för att ni gjorde det till en supertrevlig kväll! <3

Anonym sa...

Härlig kväll!
Elin ser fram emot julfesten eftersom Simon tydligen är hennes bästa kompis *S*.

/Janeth

Bettan Nöstdal sa...

Ni ser ut till att ha haft det riktigt roligt :D

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...