tisdag, oktober 18, 2011

Hur man får en Telenor-försäljare att svära.

Försäljaren i fråga viftar inte bara med sina prassliga kuvert, erbjuder inte bara en fin present från Telenor (fri surf, vilket de flesta som har nytta av det nog redan har), går inte bara fram emot de köpcentrabesökare som försöker ta en omväg för att slippa svara nåt ö h t. Nej han formligen springer efter folk, inte mig dock men jag såg honom göra det med minst två stycken som sagt "jag är inte intresserad" och gått därifrån...

Jag tittar inte ö h t på honom utan går med fokuserade steg mot ICA men ser i ögonvrån honom gå emot mig.  
-Damen! (ursäkta men va???) Har du Telenor?
-Ja, svarar jag, men jag funderar på att sluta med det eftersom de har de mest ohyfsade försäljarna.
Responsen: Fan i helvete!

Men allvarligt, får de verkligen några kunder genom att springa efter folk som redan sagt nej?

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...