måndag, augusti 08, 2011

Jag vill också!!!

Jag vill också kunna göra BRA videoinspelningar. Men när jag ska överföra klipp från telefonen till datorn försvinner ljudet, och den vanliga kameran har åkt i golvet för många gånger för att vara att lita på. Förvisso finns youtube, och där hittade jag ett par Takida-klipp från i lördags. Av Curly Sue. Ingen annan låt tyvärr. Men ni kan få smaka på den! Det är inte min favoritlåt, men det var en mäktig stämning absolut. Och varenda kotte kunde vartenda ord i princip. Och Robbans röst är ju bara underbar.


28 juli spelade de i Göteborg och därifrån är detta klipp. Haven Stay, från senaste skivan.

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...