söndag, juni 05, 2011

Garderobsshopping igen.

Ja det är som sagt billigt att shoppa i sin egen garderob. I helgen har jag dels shoppat ett par röda jeans, införskaffade för flera år sedan och som inte ens var i närheten av att kunna knäppas. Men nu...


Och dels har jag shoppat en rutig kort kjol som nu både går och knäppa och sitter bekvämt. Denna fick tjänstgöra under dagens/kvällens möhippa/svensexa.


Och möhippan/svensexan var för den delen himla trevlig. Det blev tävlande tjejer mot killar på Utmaningarnas hus, där tjejerna försståss vann ;-), och sen middag och god dricka på Pers Krog. Här är jag med den blivande bruden...


... och med maken.

2 kommentarer:

Nini sa...

SNYGGT bruden!

Västgötskan sa...

Härligt! Det är alltid trevligt att komma i ett par gamla, tidigare för små byxor! :-)

Själv köpte jag ett par jeans-shorts i strl 29 (har tidigare haft 31-32). Kändes grymt bra! :-)

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...