måndag, september 14, 2009

Kalla konstateranden.

Jag kan kallt konstatera att Kåt mamma söker kuk fått konkurrens om titeln Sveriges Pinsammaste TV-program. Svenska Hollywoodfruar är en het uppstickare. Och ja, det är absolut tvunget att se skiten...

Jag kan kallt konstatera att det där med att komma ihåg att EFITa är inte min grej, jag kom ihåg det sisådär halva dagen nu den 11:e. Ett fall framåt förvisso, men inte tillräckligt.

Jag kan också kallt konstatera att det inte bara är Anna Anka som verkar ha problem med att höja sig själv utan att sänka andra.

1 kommentar:

Mamman på väg sa...

Kåt mamma ber barnen om hjälp att leta upp Den Rätta kuken, menar du?

Måste man trampa på andra för att komma över vattenytan, så kan en snorkel vara bra att ha, kanske. Inte för att jag vet vad du refererar till, bara i största allmänhet.

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...