söndag, september 27, 2009

EFIT söndag 27 september.

Idag kom jag minsann ihåg EFITen. Tänka sig....

Söndag. Simon kom upp halv nio. Klockan 10 låg jag fortfarande här:


Men klockan 11 hade jag masat mig upp och käkade müslibulle med hommous och grönsaker till frukost.


Klockan 12 bevittnade jag repriserna av Idol. Fy vad många som sög getpung under trio- och kvartettuppträdandena!


Klockan 13 sätts håret upp och kroppen ska kliva ur morgonrocken, var glada att fotot inte togs 2 minuter senare ;-)


Klockan 14 lämnade jag solariet efter första solningen på evigheter.


Timmen senare svettades jag här inne, på gymet.


Klockan 16 var jag färdigtränad och omklädd och lite mindre röd i fejset.


Klockan är 17, jag studerade kylskåpsinnehållet och försökte klura ut vad jag skulle laga för middag.


Detta blev det! Middag kl 18. Kikärtsbiffar med het tomatsås, rosmarinpotatis, majs och ugnsbakad tomat.


Därefter slösurfande och L.A Ink kl 19.


Kl 20 är det dags att försöka få Simon i säng.


Kl 21 gör jag två flugor på smällen... steker pannkakor och rostar jordnötter.


Klockan 22 sammanställer jag denna EFIT i köket.


Slut för idag!

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...