lördag, juli 05, 2008

Vet ni hur lång tid det tar..

.... att fylla en 6900-liters pool? Jo, aldeles för lång... Så jag åkte och handlade lite i Malmö. Lite vegogrillmat, tzay-spett bland annat, lite klortabletter till poolen (antagligen fel sort) och lite smått å gått... Sen när jag kom hem och poolen var fylld med direktfrånträdgådsslangenkallt vatten så var jag ju tvungen att bada, annars hade nog Peter inte släppt in mig i huset igen. Han har ju haft sååååånt bry med att göra klart den. Så, sagt och gjort. OK, bada är väl kanske inte det rätta ordet men doppade mig gjorde jag. Med förhoppning om att vattnet är liiite varmare imorgon.

3 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

modigt gjort, jag är en riktig badkruka och doppar mig icke om inte vattnet är över 25+....

-Maria N- sa...

*s* Vad är det för förg på det vattnet då? ;)

I sjön är det åtminstone varmare än direkturträdgårdsslangen ;)

Anonym sa...

Men nu är det ju inte direkturträdgårdsslangen längre? Så NU kan jag kanske komma? *S*

Men jag vet hur kallt direkturträdgårdsslangenvatten är! *hu* Sover på luftmadrass i två nätter efter att vi bytt vatten i vattensängen! Och då talar vi inte 6900 liter *S*

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...