fredag, december 04, 2015

Lucka 4...

... får rymma en ögonblicksbild. Efter intag av hemkörda hamburgertallrikar sitter jag och maken omgivna av levande ljus och lyssnar på julmusik. Jag funderade smått på att skapa en omröstning om bästa versionen av Silent Night men risken var överhängande att jag skulle somna innan jag ens lyssnat igenom fyra - fem kandidater så jag ströp den idén igen. 



På tal om jul då: på söndag ska vi ut på Mission Imossible. Även känt som Jakten på den nätta och smala men inte glesa julgranen.  I år tänkte vi testa en ny placering och där är det extra viktigt att den inte är för stor och klumpig. Wish us luck!

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...