måndag, april 14, 2014

Asså måsste ba' testa.


Jag har för mig att jag svurit en del över iPhone-appen till bloggen och därför inte använt den på ett tag, men ibland råkar det ju ske förbättringar. Så jag provar...

Igår var det söndag, men jag hade nästan lördagskänningar. Först en massa bowlingtittande, och på kvällen pasta & vin, råmåkåla utan råm, nostalgisk musik och SkipBo. 

Nu ska vi se om man kan få fotona på annan plats i inläggen än längst ner... 

I alla fall, nostalgimusiklyssningen fick mig  att bestämma en gång för alla att i år ska 80-talsfesten bli av. Jag har snackat om det i säkert tio år, kanske femton, men ni vet ju att jag har svårt att få tummen loss ibland ;-) Men 2014 är året som det ska ske!! Och gästerna ska få sätta lite personlig prägel på kvällen... Dags att börja planera :-) Räkcocktail, Flygande Jakob och päron med After Eight? Eller kanske Skagensnittar, kasslergratäng Africana och såndär glass i ugn med marängtäcke? Något smördegsinbakat? Och givetvis ett sötsliskigt bål... Det finns en stor skattkista att välja ur, både vad gäller mat och musik. Nästan för stor, hur ska jag kunna välja? Vad har jag gett mig in på?? Hjälp! 





Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...