tisdag, augusti 06, 2013

En dag på stranden...

... blev det igår. Först skulle vi sola å bada ett par timmar max, men det råkade bli 4 1/2h. 

Och sen på kvällen gick vi ner igen och tog en runda minigolf med efterföljande glass med Sandra och Kalle.

Inte var det färdigbadat för det dock utan Simon hoppade i poolen så fort vi kom hem igen för att visa sina simkunskaper. 

Ja igår var f.ö första gången han simmade i havet och det gick fint, tror han simmade typ 20 meter inkl. en vändning. Nu under hösten ska vi besöka badhuset minst varannan vecka för att få in rutinen och för att få trygghet även på djupare vatten. Det går framåt! och jag tror vi kan tacka Concertan för det, hans tålamod och förmåga till koncentration även när det är svårt är mycket större nu.

Idag var det dags för EFIT, och det kom jag på kl 14. Suck. Fast jag gick i o f s inte upp förrän 11 så jag missade inte så många timmar. Så, jag kör ändå! Hittills har jag dock mest suttit här:



Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...