söndag, oktober 07, 2012

Redo för hösten!

Inte bara bloggen är redo, med ny layout och bakgrund, utan vi här hemma också. Jag har t ex inventerat, rensat och sorterat bland ytterkläder, vantar, mössor och skor ute i röran i grovköket. Jag hittade lite annat smått och gott också, bl a 3 st söndriga flugsmällor. Bra att ha? Nä, faktiskt inte...
Dessutom: hösttider = förkylningstider, och vad sitter då finare än en hel låda full av pappersnäsdukar? 34 paket räknade jag till, och då tillkommer ändå de som är utplacerade i diverse väskor och fickor. Hoppas att Euroshopper-paketet känner sig som en i gänget, trots att h*n är lite avvikande...








Men trots att alltså hösten är här så har jag lyckats skaffa mig nya fräknar. Ur led är tiden?

















Jag har som skrivits tidigare inget emot hösten, okej om det regnar och stormar samtidigt är det väl inte så kul men annars är hösten min tid på året. Men alla ni andra som är som man "ska" vara kanske behöver muntras upp. T ex med lite smått och gott från Skyltat?! 

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...