söndag, oktober 07, 2012

Jag är inte barnslig.

Bara ungdomlig i sinnet. Och lite småpervers. Ungefär så kan man väl sammanfatta slutsatserna från en tråd jag råkade skapa på facebook ;) Jag måste bara återge den, alla har ju inte fejjan så...

Jag: undrar om det är ett tecken på ungdomlighet eller sinnessjukdom när man på tonårsvis på nätterna drömmer om att man hånglar loss och nästan-sexar med sin idol, typ?? 

A:  Mäh. Haru drömt om Robban nu igen?
J: :D Det händer väl i alla åldrar. Hoppas drömma om Mr Magic i natt!
Jag: A, hur kunde du gissa? ;) Gissa var vi hånglade första gången? 
A: Ingen aning?..Men alltså, jag fattar nog grejen med honom. Han har ett rätt "vanligt" utseende, ordinärt sådär, men ändå nåt speciellt. I like too. Men hånglar i drömmar med honom, det gör jag inte :) Så vi behöver inte slåss. 
Jag: Håll i dig... på Ge-Kås i Ullared!! :) Och du hade fått vara med på ett hörn, om du velat :D 
Jag: Jenny, sweet dreams! :)
A:  *moahahaha*...tack snälla, det kanske vore jättenajs? :) Fast nej, nu kom jag på. Jag har nog kommit över åldersgränsen för när man kan testa såna där nya sexuella grejer. (åsyftar en då pågående diskussion på aff - min anm.)
J: I hope!
Jag: A, men du kan ju välja att kalla hångel för o-sexuellt... då kan du fortsätta testa!
A:  Aaah...ok :). *lägger "hångel" i samma fack som "stryka tvätt", "hämta posten" och "koka gröt"*
Jag:  Liiiiiiite roligare än så var det faktiskt ;) Men lite för mycket tunga kanske :D
A:  Näeee...besviket! Då får du behållan.
Jag:  Han experimenterade och sökte nog (hänvisade till ovan nämnda diskussion på aff - min amn.), och är egentligen en lagomtungare. Tror jag.
A:  Jag tror att han är 100% tungare.
Jag:  Inte Robban inte... Lagom mycket tunga, lagom mycket feeling :)
Jag:  Å när du nån gång intervjuar snubben visar du en utskrift av detta, visst???
A:  Ja, då ska jag skriva ut hela den här konversationen. Jag tror den skulle roa honom :D
Jag: Hmmmm.....
Jag:  Kan tänka mig frågan.... "Hur känns det att vara (över)mogna kvinnors våta dröm"?
A: Stackarn... *s*
Jag: Mmmm, vi får inte glömma att han varit djupt deprimerad en gång i tiden. Vi vill ju inte putta honom över kanten dit igen. Så... maskera fotot när du visar utskriften ;)
A: Mäh, knäppo!
Jag: Han kan ju få tro att det är en bystig blondin... Nej men vänta, det ÄR det ju!!!
A:  Jamen precis :). Han kommer att bli sketaglad!
Jag: :)
U:  Vår husbil blev kapad av Tommy Körberg inatt och han skulle spränga oss i luften och polisen kunde inte komma för de hade ett nödmord att lösa (vad är ett nödmord?) och vi försökte köra honom över stupet för att bli av med honom. 
Att drömma om att man är älskarinna åt kunden då? Kan det bli sämre än så? *äter fortfarande mediciner efter den drömmen*
Så din dröm är nog mer ungdomlig och mina mer sinnessjuka. *inser att jag kanske inte ska erkänna allt öppet på nätet* ;-)

U:  Kungen ska det stå, inte kunden. *har inte drömt om att vara prostituerad nej*
Jag:  Tja, kan Camilla lägra kungen kan väl du också?

Jomen alltså haja vilka intressanta givande och lärorika diskussioner som kan uppstå på facebook! 
För den som inte greppat det kan jag berätta att det är Robban i tAKiDA det hela handlar om. Nästa gång jag ser dem hade jag tänkt försöka hamna längst fram, med vid noggrannare eftertanke är det nog inte god idé om jag inte vill typ svimma av vätskebrist p g a drägel under första låten och missa resten av giget...


Och på tal om gig så har jag planerat att vara en av besökarna på Rockmässan i år och kanske, gärna, även på efterfesten. Eftersom jag i stället för att gå ner har lyckats gå upp typ 5 kg igen *bankar huvudet stenhårt i bordet* så har jag inget riktigt vettigt att ha på mig, så för att passa in får jag försöka få till hår och smink och sånt i stället ;-) Ikväll blev en testa-frisyrer-kväll. Helt normalt kl elva en lördagskväll? JA om man inte har nåt liv så...

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...