söndag, november 27, 2011

Det blev advent även i vårt hus....

... och då ser det ut som ungefär såhäringa:

















Ja, har HAR fått dille på att göra collage. Men det får ni stå ut med, för det är det smidigaste och mest platssnåla sättet jag kommit på att visa flera små foton här på bloggen. Plus att jag kanske verkar mycket mycket proffsigare än jag är.

Som de flesta av er säkert märkt så blåser det litegrann. Eller mycketgrann. OK, det rentav stormar. Vilket bland annat lett till att jag, på väg till adventskonserten i kyrkan, minsann fick se en flygande matta. Helt på riktigt liksom!  Lite spännande faktiskt. Och stormen har fler fördelar än så. Jo, för att utan att lägga en enda droppe ström på att föna håret så blir det såhär fluffigt och "mjukt":


Inte alls att förakta. Man ska ju tänka på miljön. Kanske i synnerhet när man faktiskt är amatörmiljöpartist.













Hur Ozzy mår? Åh, tack snälla för att ni frågar. Jo, han mår bra. Riktigt bra. Han gillar verkligen sina nya tillbehör som bland annat gör att han kan sitta tryggt på min arm när jag tränar. Ja vem skulle inte uppskatta sånt?  
Simon däremot, han verkar lite smått kluven...


Han får sova med en skruvtving förstärkt med silvertejp om huvudena inatt, så får vi se om han samlat sig tills imorgon.

Goder natt!



Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...