onsdag, oktober 26, 2011

Men se till att HITTA nåt fel då!

Ofta när man gör nån läkarundersökning och så önskar man att allt ser bra ut. Men inte jag, inte nu. På morgondagens undersökning av övre buken i allmänhet och gallgångarna i synnerhet hoppas jag att de hittar nåt galet. Nåt som är litet men okomplicerat att åtgärda med enkel titthålskirurgi t ex. Sådär lagom. Men, antagligen blir svaret som vid de tidigare ultraljuden och röntgenundersökningarna: vi ser inget avvikande så vi kan bara hoppas att du slipper de svåraste besvären framöver! Det är, med senaste nattliga besöket på akuten i färskt minne, ungefär lika kul som att ha haft världens halsont i flera veckor och knappt kunnat prata eller äta och få beskedet "det är bara virus, gå hem och ta Alvedon"...

Just nu förbereder jag mig för den kommande fastan (OK bara 8 h men hallå, jag kommer inte att kunna äta nåt före lunch!!) med att äta dajmglass och mandel och dricka vin. Så kan man också göra!

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...