onsdag, augusti 10, 2011

Nördvarning?



Är det dags för en sådan om man köper en kortlek... en tAKiDA-kortlek? Ja, det är det va? Men det är OK, jag bjuder på den. Generös som jag är.

Ett linne blev det också från shopen på deras hemsida. Ett linne som kommer att sitta perfekt om kanske 5 kg eller så men som funkar nu också. Najs!


Jag inser att det blivit rätt mycket klädsnack på den här bloggen på senare tid, kanske inte så konstigt eftersom garderoben förändras i takt med att kilona minskar och att det lustfyllda med kläder ökar i ungefär samma takt. Så, jag får väl skapa en ny etikett som heter kläder helt enkelt. Ja, så får jag göra. Och gå igenom alla gamla inlägg och lägga till de som hör hemma där. *pust* Tur att jag har aldeles för mycket fritid. Fritid som dock inte ska ägnas åt att gå på detta fiket:

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...