torsdag, augusti 18, 2011

Ållrajt!!!

Jag tror jag får börja om från noll. Eller, egentligen inte för jag har ju en massa erfarenheter och vunna slag och en himlans massa minuskilon i ryggen nu som jag inte hade i januari. Men jag får nog börja om från noll när det gäller inställning och tankemotion eller vad man ska kalla det, och att ta dag för dag. Eller t o m måltid för måltid. Nu har det ju "bara" varit några dåliga veckor, jämfört med i januari när jag hade många dåliga ÅR bakom mig, så förhoppningsvis kommer jag in i rullorna snabbare nu. Men tills dess... Börja om från början, börja om på nytt. För att citera en gammal slagdänga.

Så... hej allesammans! Jag heter Jennie och jag är matmissbrukare. Imorgon är första dagen av resten av mitt liv....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra där!! Heja dig, helt enkelt. Förresten så kan jag nog ta dig i hand. Jag är nog också lite av en matmissbrukare.

Anonym sa...

Det var Cherinne som skrev det där, om du nu undrade.

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...