söndag, mars 13, 2011

Party party!

Kompis Thomas fyller 40, om nån dag, och firades igår. Kameran hängde såklart med, och det var minst sagt blandad kompott jag fick se idag när jag gick igenom fotona från kvällen. Långt ifrån allt lämpar sig för publicering...

Här är i alla fall firarobjektet själv med den kanske allra mest uppskattade presenten: en Big Mac ;-)


Peter och Thomas myser:


Åsså lite fler foton:

Såhär glad var jag på väg ner till sta´n, ju närmre puben jag kom desto större blev leendet ;-)



På plats på puben:


Peter kunde ses snacka intimt med en okänd blondin... eller just ja! Det var ju JAG!


Om blickar kunde döda...


Lite gladare miner :-)


Hmmm.... inga kommentarer!



1 kommentar:

Marlene sa...

Det var ju hur snälla foton som helst...när skall man få se de smaskiga bilderna??

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...