torsdag, juni 25, 2009

Friskt vågat - hälften vunnet.

Eller allt förlorat? Det återstår att se. Vi ska i alla fall utmana ödet i helgen. Vi ska tälta....

Det är första gången Simon sover i tält, och detta på ett ställe där vi liksom inte har nåt val. Det är inte som att tälta i trädgården och kunna gå in ifall det inte känns bra. Nej nej, helt utlämnade första gången är melodin här. Ja, om inte vårt värdpar vill ha en 6-åring i sängen vilket jag knappast tror med tanke på att de ska gifta sig ;-)

Tältet då, det har vi aldrig testat att sätta upp förr. Vi har inte ens kollat så alla pinnar och snören och delar finns med. Det får bära eller brista.

Lite äventyr i vardagen skadar inte va?

Jo, jag vet att jag inte bloggat på ett tag men jag tänkte spara mig ;-) Efter denna helgen lär det bloggas desto mer :-D

1 kommentar:

Dammråttan sa...

Spännande. Jag är uppfödd med tältsemestrar, men har inte tagit mina egna på någon.

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...