söndag, maj 17, 2009

Screw I.E 8.0!

Jag får väl börja med att säga Grattis Norge! Både ESC-seger och nationaldag, inte illa. Min favoritlåt var det inte, möjligen top 7 eller nåt i min bok, men med tanke på hur rösterna föll kan jag väl inte neka till att rätt låt vann.

Men förrutom att vara Norges nationaldag är det också EFIT-dag. Ett Foto I Timmen. Och det skulle jag såklart göra. Typ nu, första halvan i alla fall. Men Internet Explorer 8.0 fortsätter göra det den gjort sedan Peter uppdaterade till den: jävlas med mig! Ska man öppna pop-up-fönster för att t ex lägga in bilder så låser alltihopa sig. Jag får inte ens upp den där raden att kicka på för att godkänna att pop-up-fönster används. Och var jag än surfar så kan jag bara ha 3 flikar samtidigt, sen blir det pannkaka av alltihopa. Så jag säger bara: screw I E 8.0! Kom tillbaka 7.0... genast! Allt är förlåtet!

Men jodå, EFIT blir det. Sen. Med den andra datorns hjälp... Håll ut!

1 kommentar:

m sa...

Kör Opera eller Firefox ist, fungerar mkt bättre när man väl lärt sig funktionerna och vart saker och ting finns..

/marina

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...