lördag, december 20, 2008

Ibland händer det saker...

... som vänder upp-och-ner på världen, fast på ett positivt sätt. Ibland händer det saker som enligt all möjlig logik inte direkt är optimalt om man säger så men som ändå är jättekul och helt underbart. Ibland händer det saker som får mig att få hoppet tillbaka....

Ni underbara vänner som känner er träffade: ett megastort grattis!! Jag sitter och fånler och kan knappt hålla tårarna tillbaka.....

Ni som INTE känner er träffade: ibland stämmer det faktiskt att efter regn kommer solsken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och nu är jag så nyfiken att jag kan spricka!

En häxa på Vift sa...

ja, det är härligt när det sker såna där positiva kast i livet helt klart. Så grattis till vad det än nu må vara. :)

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...