tisdag, oktober 21, 2008

Jag vill jag vill jag vill!

Jag vill jag vill jag vill lyckas få biljetter till nån av Metallicas konserter i Köpenhamn i juli. Jag kommer att bli skitsur och odräglig om jag inte får det. Så, nu har jag varnat alla... så ge fan i biljetterna tills jag fått!


Rockmusik ska helst av allt upplevas LIVE. Men i andra hand så kan jag nöja mig med hög volym på en bra stereo. Om jag hade haft möjlighet hade jag kunnat stänga in mig i ett rum och spela härlig musik på hög volym i ostördhet, i flera dagar i sträck. Och denna låten hade definitivt ingått:


Ja, det är skillnad på rock och rock :-) Jag gillar flera olika typer.

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...