fredag, oktober 03, 2008

Håll i er nu. Hårt!

Jag ska färga håret. Och det är det inget ovanligt med. Men jag ska INTE färga det rött utan brunt. Och DET mina vänner var länge sedan. Uj, vågar jag?

Jag har faktiskt t o m funderat på att klippa av hela 15 cm ungefär. Och det var också länge länge sedan. Men först färgen alltså.... Jag återkommer med foton av eländet.

Förresten.... ska jag klippa lugg? Det har jag inte haft på över 20 år. Titta på bilden och snälla säg att jag INTE ska klippa lugg ;-) För jag vågar nog inte.

1 kommentar:

En häxa på Vift sa...

Då får jag vara osnäll då för jag tror faktiskt att du skulle passa väldigt bra i lugg. Så det så. :)

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...