torsdag, juli 10, 2008

Liten semesterrapport.

Visst har ni längtat? Visst? ;-)

Nu har jag inte tänkt sitta här en massa de närmsta dagarna men några foton vill jag delge den som är intresserad.

Efter en regnig transportsträcka så sken solen på resmålet och det blev en kvällsgrillning på bryggan. Detta, detta är semester!!



Och idag har Simon efter en inledande tvekan begått sin båtpremiär och morfar har invigt ytterligare ett barnbarn i båtstyrandets ädla konst. Vem ser mest stolt ut, Simon eller morfar?? ;-)




Och så har den äldste och den yngste... stått och pinkat ner i vattnet? :-D Nä... de fiskade faktiskt. Försökte i alla fall...



Tidigare var jag och en tillrest väninna på picnic vid en underbar rastplats med vidunderlig utsikt.




Jag säger som Arnold: I´ll be back!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men åh vad vackert, Bohuslän eller? Tycker det ser ut som Skaftötrakten, men jag kan ju ha fel. Och dessutom kanske du inte vill avslöja det så skitisamma. Du kan väl hojta till på min blogg om jag gissade i närheten av rätt:D

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...