torsdag, juli 03, 2008

Lite mindre arg på världen..

.. är jag idag jämfört med en vecka sedan. Jäkligt lite, men ändock...

Det är inte på grund av det som jag är mindre arg på världen, men jag har blivit med pool! En lagom sak på 6900 liter. En vuxenpool! En pool där jag slipper lägga mig platt mot botten dubbelvikt för att bli blöt över hela kroppen *sneglar på Simons minipool*

Och det bästa av allt, i ett svagt ögonblick gick Peter med på att montera och fylla den imorgon när jag leker filmstjärna i Ystad. Så på lördag är det jag som badar, oavsett väder. Nästan i alla fall..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt med poooool! Jag har premiärbadat i sjön idag. Men en pool skulle jag med vilja ha!

Jennie sa...

Idag var det nog många som premiärbadade i halevt här. Och där är väl nackdelen med att ha poolen: strandbesöken blir färre *s*

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...