tisdag, juli 29, 2008

EFIT tisdag 29 juli.

Det var ett tag sedan, men här kommer en ny EFIT.

Precis efter midnatt tog M.A.S.H slut.



En timme senare var det ett avsnitt av Cheers som var på tapeten, eller på TV:n.



Klockan är 2 och det är dags att nanna kudden.



Sovmorgon idag, klockan 10 sov båda männen i mitt liv. Men inte jag.



Klockan är 11 och jag laddar MP3-spelaren.



Klockan 12 var jag nere vid "vår" strand. Vaaaaaaarmt!




Men en timme senare var det här jag befann mig:



Klockan 14: det senaste tillskottet till den skånska floran. Telefonträdet. Fortfarande sällsynt men på stark frammarch.



Klockan är 15 och vi flyr värmen där ute och sätter oss u det betydligt svalare köket.


Mellanmål kl 16: Djungelvrål och iskall Pepsi Max.


Ja NÅN får ju jobba i alla fall. Kl 17. Inspektion och byte av vindskiva.


Jag slöar.... klockan 18.


Men vid 19 är det dags att utfodra Simon. Han får korv och stekt ägg. Grönsakerna ratar han.


Klockan är åtta och det är min tur att äta. Peter var inte hungrig sa han.


Klockan 21 börjar Morden i Midsomer och jag parkerar mig vid TV:n och passar på att blogga.


Klockan 22. Fortfarande Midsomer...


Klockan 23 ska vi inviga de nya Geni-frågorna.


Och så var det midnatt igen och det är jämnt och spännande. Till slut vann Peter med 2-1.

Sen: godnatt!!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att se. Har själv planerat EFIT men just nu hinner jag inte. Till veckan tror jag det ska bli iaf =)

Anonym sa...

Kikar vad ni haft för er, badbadbad som hos många andra :)

-Maria N- sa...

Mellanmål? Djungelvrål och pepsi? Jag skrattar mig halvt fördärvad. Du är bara för härlig! :D

Anonym sa...

Kikar in och kollar på din efit. Mysiga bilder.

Kram

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...