lördag, augusti 03, 2013

Deijente så nett!

 Rubriken består av ett av sonens favorituttryck när han var runt 4 eller så... Och nej, det är inte så lätt att vara foto-objekt alltid. Men när man firar 15-årig bröllopsdag får man väl försöka åtminstone... och det blev allt några hyfsade foton till slut, efter mycket om och men ;-)

Nyhemkommen från en vecka på vift genom vårt lands södra halva är jag, och ordningen på foton och filmer lämnar en hel del att önska. Dessutom ligger jag back på sömnkontot, så jag orkar inte pula med det nu. Men så småningom lär ni få veta mer om våra små äventyr den senaste veckan, jag förstår att ni längtar så håll ut! Men nu ska det sovas, fem kvart i timmen. So long!





Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...