tisdag, januari 01, 2013

Detta blogginlägg tillägnas min make.

Min make som inte alls förstod sig på mig när jag kvällen/natten före nyårsafton sa "Jag kan inte sova för länge imorgon för jag kommer att behöva många timmar för att bli klar", och som inte förstod varför jag blev smått stressad av att se att klockan var nästan lunch när jag till slut vaknade. Kanske kan detta hjälpa till att bringa klarhet, och synliggöra att förberedandet inför ett nyårsfirande för vissa är ett större projekt än att ta en snabbdusch och välja vilken skjorta man ska ha till snyggbrallorna.

Here goes!

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...