söndag, december 04, 2011

Ketchupeffekt x 2.

Först händer inget, sen händer allt. T ex på konsertfronten. Ett tag fanns det INGET spännande på gång, men nu plötsligt har det köpts en hel drös biljetter på kort tid. För några veckor sedan var vi ju på ett Whitesnakegig, och då hade jag nyss också köpt biljett till dels Takida på KB i februari och dels Mustasch på samma ställe i mars. Nu har jag köpt biljett till In Flames i Köpenhamn i april efter att ha övertalats av Peter och Marlene. Och på torsdag bara jag MÅSTE jag skrapa fram pengar till Metallica-biljetter, de spelar på en nedlagt fängelse i Danmark i juni och ska köra hela "svarta skivan" som nyss fyllt 20 år. Det kan ju bara inte missas. Även om det krävs att jag säljer lite grejer för att ha råd ;-)

Likadant på övriga nöjesfronten, ibland händer nästan inget kul och ibland är det mycket på gång. Som nu t ex. Trevlig avslappnad fredagskväll hos vänner. Trevlig mer intensiv lördagskväll hos andra vänner. Julfest här hemma nästa helg. Julfest hos kollega fredagen därpå och sen julkonsert dagen efter det. Och därefter är det ju julhelgen och sen nyårshelgen.

I fredags tog jag inte ett enda foto, det är väldigt olikt mig. Men jag tog väl igen det igår hemma hos Sandra och Kalle ;-) Och ållrajt, ett par av fotona har jag snott av Sandra...
























Sen kan jag väl konstatera att en stor skvätt rödvin inte direkt gör under för fräschören. FÖRE rödvin:



















Och EFTER rödvin:



Lite slirig kanske?

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...