lördag, september 27, 2008

EFIT 26 september.

Medans Peter fixar med maten för ikväll, d v s bestämmer restaurang och bokar bord, lägger jag in första halvan av min EFIT.

Vid 7 vaknar jag efter aldeles för lite sömn. Som tur är för mig har Peter försovit sig så han kan lämna Simon som planerat halv åtta. Så jag lägger mig igen, medans Simon stiger upp härifrån:

















4 timmar senare vaknar jag igen betydligt piggare och tittar till Simons nya datorhörna. Ja det ska upp en vägghylla också...





















Klockan är 12 och jag surfar lite på AFF.



















Och sen en timme senare kollar jag vad som hänt i stora vida världen.























Klockan är 14 och jag är nyduschad och Selma har fått rent i sin låda.

















Kl 15 testar jag en möjlig outfit för kvällen. Det blev dock inte den till slut.






















Min gottegris! Klockan 16 njuter Simon av för tidigt lördagsgodis.






















En timme senare säger vi hejdå till honom hemma hos hans farmor och farfar. Trevlig helg!






















Klockan 18: bubbel på hotellrummet. Skål!


















I´ll be back!


- - - - -


OK, nu är jag tillbaka. Det är lördag förmiddag och vi har nyss käkat hotellfrukost. Jag passar på att lägga in resten av EFIT:en när Peter ringer och pratar med Simon.



Klockan 19 var vi på väg till restaurangen. Mörkt....

























Klockan 20 hade vi käkat första laddningen av maten på Mongolian Barbecue. Gott så in i Norden. Och gullige kocken förstod att jag inte åt kött så han stekte mitt lite avsides ;-) Jag åt det mesta med pinnar, men Peter han fuskade!




















En timme senare åt vi fortfarande, faktiskt ;-)
























Ytterligare en timme senare var vi dock färdigätna, men inte färdigdruckna. En kall öl till satt fint efter den smakrika maten.






















Klockan 23 var det sängdags. Sängkammarblick?? Njäe, trött blick snarare ;-)



















Resten är barnförbjudet!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kollar in EFIT.. barnförbjudet minsann ;)

Anonym sa...

Hei. Ser inn på din EFIT dag, en koselig dag, så kos med hotel og restaurant besøk da!

Ha en fin kveld videre!!

Anonym sa...

;-)

Mongolian är bäst!! *ler*

Anonym sa...

KUL att få se din dag :)

Härligt att komma ut lite...

ha de gött

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...