torsdag, juli 31, 2008

I väntan på lillebror,...

... som redan visar sig vara en envis rackare, var Simons kusiner Ebba och Clara här med deras mormor och morfar och badade lite. Tjejerna fick inte i Simon i den stora poolen men till slut så fick han i alla fall sig ett rejält bad i sin lilla.



Under tiden stod snillen och spekulerade. Eller nåt...

Han till vänster är skyldig till halva min genuppsättning.

I morgon har jag och Peter varit gifta i 10 år, tänka sig. Och med anledning av det så ska Simons farföräldrar få låna honom från ikväll fram tills söndag, vi passar på att vara barnfria på lördagens kräftskiva också. Lyx. Morgondagen blir nog en slö historia, blir det lika varmt som idag så tar vi med oss en picnickorg ner till strande och slöar där och så går vi på marknad på kvällen. Ikväll efter Simonlämnandet ska vi se Mamma Mia på bio. Jag har högt ställda förväntningar som jag hoppas infrias.

4 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

Då önskar jag er en riktigt trevlig kväll och så ett ännu trevligare 10 års-firande såklart!
Hipp hipp hurra!

-Maria N- sa...

Gratis på bröllopsdagen! Hoppas ni får en toppenhelg.

/Maria

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Grattis i förskott på bröllopsdagen :D O härliga bilder från dagen!

Kram

Anonym sa...

GRATTIS! Och ha en trevlig helg!

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...